poniedziałek, 4 czerwca 2018

Druga Metamorfoza !

Witajcie !


Kochani mam dla Was zaległą sesje portretową , w roli głównej Przepiękna Marzena . 
Postawiłyśmy na delikatny makijaż i troszkę koloru , Marzenka jest dziewczyną która zazwyczaj nosi proste rozpuszczone włosy więc postanowiłam zmienić to przyzwyczajenie i postawić na loki .Moim zdaniem zdecydowanie podkreśliły hiszpański styl stroju i dodatków . Zmieniłyśmy diametralnie kształt i wypełnienie brwi . Niestety pogoda nie dopisała wiec na zdjęciach ciężko dostrzec podbitą fioletowym cieniem tęczówkę oka . Mimo słabych warunków Marzena dała z siebie wszystko aż trudno mi było uwierzyć ze pierwszy raz w swoim życiu uczestniczy w sesji zdjęciowej . Byłam zachwycona pracą , kreatywnością tej cudownej Mamy , mam ogromną nadzieje że jeszcze kiedyś będziemy miały okazje coś razem stworzyć . 
Kochane wiem że wiele z Was czeka na wiadomość odnośnie sesji , dziewczyny jestem w trakcie otwierania firmy więc sesje darmowe musiałam przenieść na boczny plan . Mam w tym momencie wiele zleceń oraz współprac które muszę zrealizować w najbliższym terminie . Obiecuje że z tygodnia na tydzień będę odzywać się do Was z ustaleniem szczegółów ! Teraz zapraszam Was do obejrzenia fotografii z metamorfozy Marzenki ! 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz