niedziela, 8 kwietnia 2018

Pierwsza sesja !

Witam Kochani !
  Wow ! Ile czasu mnie tu nie było , jestem z Wami od 2012 roku ale myśle że tym razem wrócę na dobre i prężnie będę dodawać posty !💕  Jakiś czas temu ogłosiłam na swoim instagramie (@pani.maja ) że potrzebuje chętnych na darmowe sesje zdjęciowe wraz z makijazem,fryzura i dopasowaniem dodatków do stylizacji . Tak wiele Was się zgłosiło , poważnie do dziś ciężko mi w to uwierzyć . Jest mi ogromnie miło że macie ochotę ze mną pracować 💕 Sesje są darmowe z uwagi na to że chce odświeżyć swoje portfolio oraz pokazywać wam nowa opcje w moich usługach 🤔 czyli Moje Drogie Panie MAKIJAŻ . Tak , tak wiem , jeszcze długa droga przede mną zanim osiągnę jakiś poziom dlatego właśnie postanowiłam zorganizować te sesje aby Wam sprawić radość z nowych zdjęcie na pamiątkę lub portale społecznościowe no i... oczywiście dla siebie hehe by uczyć się na Waszych pięknych twarzach sztuki jaką jest makijaż . Nie będę już przynudzać i zapraszam do oglądania zdjęć Cudowniej i Pięknej Dominiki . Sesje jakie wam oferuje to zdjęcia portretowe (sesje tematyczne,modowe będę realizować w późniejszym terminie ). Mam dla Was jeszcze mini wywiad z Dominiką która współpracuje z firma oriflime ! 💕



 Jakie są Twoje trzy ulubione Kosmetyki z Oriflime ? :)Moje 3 ulubione kosmetyki to tusz giordani Gold incredible length jest najlepszym tuszem jaki miałam 🙂 super rozczesuje rzęsy,  pięknie wydłuża i podkreca i co najważniejsze nie kruszy się 🙂 drugim ulubionym jest miodzik tender care jest to kremik z woskiem pszczelim.  Koi skórę i nawilża można używać do ust oraz skóry super się sprawdza przy podrażnieniach wokół nosa przy katarze i trzecim ulubionym kosmetykiem jest zestaw do brwi the ONE nie wyobrażam sobie malować brwi innym kosmetykiem 🙂  ma dwa odcienie jasny i ciemny brąz dzięki czemu można dobrać odpowiedni dla siebie oraz wosk którym można uzyskać idealny kształt 🙂








 Czy posiadasz jakiś trik urodowy zdobyty od Mamy ,Babci lub swój własny ? Hmm Trik ? może to nie koniecznie trik ale zawsze po kąpieli na mokrą jeszcze skóre nakładam olejek odżywczy Swedish Spa dzięki czemu skóra jest nawilżona ale nie tłusta a jak wiadomo skóra nawilżona jest gładka i dobrze się prezentuje :)

Możesz wybrać tylko 2 kosmetyki do makijażu , wybierasz ? Zdecydowanie wybrałabym zestaw do brwi ! Nie ruszam się bez ich zrobienia z domu :)  I oczywiście mus matowy the One , jest fantastyczny ma piękne mocno nasycone kolory które długo utrzymują się na ustach wcale ich nie wysuszają !

Kochani koniecznie dajcie znać jak podoba się pierwszy post ! Ciumek i do następnego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz